Міняти оператора можна необмежену кількість разів, але з моменту попереднього перенесення має пройти щонайменше 60 днів. При цьому клієнт може подати заяву на перенесення номера як до попереднього оператора звязку, так і до іншого мобільного оператора, який надає послуги звязку у філії клієнта.
В якості основних причин відмови в перенесення номера до іншого оператору можна виділити такі: невідповідність реєстраційних даних власника номери або наявна заборгованість, каже Антон Жуковський.
Необхідно поповнити баланс і подати заяву на портацію. Також номер може бути заблокований за рішенням суду або порушенням умов договору з колишнім оператором. Необхідно звернутися до салону звязку поточного оператора та врегулювати питання.
При зверненні до нового операторунеобхідно написати заяву про перехід на абонентське обслуговування до нього. У заяві потрібно вказати паспортні дані, назву колишнього оператора і номер мобільного телефону, який має бути збережений при переході від оператора до оператору.