Шини – важлива складова автомобіля, що забезпечує його нормальну експлуатацію. Вони повинні бути у відмінному стані, щоб гарантувати безпеку на дорозі. Однак навіть найнадійніші та якісні шини можуть пошкоджуватися внаслідок сторонніх впливів.
У деяких випадках пошкодження шини можна відновити, здійснивши ремонт. Але не завжди це можливо, і ремонт може призвести до серйозних наслідків.
Одна з умов, за яких шина не підлягає ремонту, – наявність великих тріщин або розривів у боковинах шини. Такі пошкодження значно погіршують міцність шини і можуть призвести до повного розриву в процесі руху. Якщо ви виявили подібні пошкодження, то ремонт шини не гарантуватиме її надійності та безпеки.
Також шина не підлягає ремонту, якщо на ній є глибокі порізи або проколи, які зачіпають кордові шари. При ремонті шини подібні пошкодження не можна повністю усунути, і це може призвести до деформації шини та зниження її надійності.
Причина | Опис |
---|---|
Прокол шини | Шини з проколом, що знаходяться в бічній зоні (боковині) та діагональних шинах неремонтуються, оскільки можуть бути серйозно пошкоджені та втратити свої експлуатаційні характеристики. |
Розрив шини | Шини з розривом, що виникли на поверхні протектора або боковини, неремонтовані, оскільки це може призвести до деформації та подальшого руйнування шини в процесі експлуатації. |
Знос протектора | Якщо глибина протектора менша за мінімально допустиме значення, шина не може бути відремонтована, оскільки виникає ризик втрати зчеплення з дорожнім покриттям і погана стійкість при гальмуванні. |
Пошкодження боковини | Якщо боковина шини пошкоджена, наприклад, вирізана або розламана, шина не може бути відремонтована. Такі пошкодження можуть призвести до відшаровування боковини та втрати цілісності шини. |
Високий ступінь зносу | Шини, у яких ступінь зносу перевищує норму, що рекомендується, неремонтовані. Це повязано з тим, що шини з високим ступенем зношування мають погану зчеплюваність і недостатню довговічність. |
Які бічні порізи не можна ремонтувати?
Зміст:
Для поперечного пошкодження вимоги жорсткішими, тут можна ремонтувати порізи не більше 25 мм. При поперечному порізі нитки пошкоджуються сильніше, що негативно впливає на надійність шини. Якщо пошкодження сталося ближче, ніж 40 мм до краю шини, відновлювати її не рекомендується.
Які шини можна відремонтувати?
Ремонту підлягають поздовжні порізи, що не досягають 5 см. та поперечні не більше 3 см. Крім того, і в тому і в іншому випадку місце порізу повинно бути не ближче 4 см від краю шини. З цієї причини низькопрофільна гума менш ремонтопридатна у разі отримання порізу.
Чи можна закласти поріз на шині?
Заклеїти покришку можна, наклавши латку способом гарячої чи холодної вулканізації.. Латки для бічних порізів повинні бути з армованої гуми. Це оберігає краї порізу від розповзання. Вибір кордової латки залежить від кількості пошкоджених шарів корда на шині, вибирати потрібно максимальну кількість ниток.
Які бічні порізи ремонтуються?
Поперечні порізи можуть підлягати ремонту, коли їх розмір не досягає 3 см.. Важлива умова ремонтопридатності шини будь-який із видів порізів повинен розташовуватися не ближче 4 см від її краю. Тому шанси відремонтувати бічний поріз низькопрофільної шини прагнуть до нуля.