Call-центри – спеціалізовані служби, організовані для обробки вхідних та вихідних дзвінків. Вони відіграють важливу роль в управлінні клієнтським сервісом, проведенні маркетингових досліджень, а також у підтримці продажів. Існує кілька різновидів Call-центрів, кожен з яких має свої особливості та функції.
Вхідний Call-центр
Вхідний Call-центр займається обробкою дзвінків від клієнтів, які звертаються за допомогою, консультацією або вирішенням проблем, що виникли. Співробітники такого центру працюють у режимі прямого діалогу з клієнтами, надаючи їм детальну інформацію та допомагаючи у вирішенні завдань. Вхідні Call-центри також відповідають на питання, повязані з продукцією, послугами та технічною підтримкою.
Вихідний Call-центр
Вихідний Call-центр виконує протилежні завдання замість прийому дзвінків співробітники звязуються з потенційними клієнтами або вже наявними клієнтами для послуг, продажу товарів або проведення маркетингових досліджень. Головним завданням вихідних Call-центрів є збільшення продажу та залучення нових клієнтів шляхом активних ініціативних дій.
Змішаний Call-центр
Змішаний Call-центр обробляє і вхідні та вихідні дзвінки. Він поєднує функції та завдання вхідних та вихідних Call-центрів, надаючи послуги клієнтам та активно працюючи із залучення нових клієнтів. Співробітники змішаного Call-центру можуть опрацьовувати скарги, надавати інформацію про продукти або послуги, а також дзвонити клієнтам для проведення маркетингових акцій.
Тип | Опис |
---|---|
Вхідний Call-центр | Приймає вхідні дзвінки від клієнтів |
Вихідний Call-центр | Здійснює вихідні дзвінки клієнтам чи потенційним клієнтам |
Багатофункціональний Call-центр | Забезпечує як вхідні, так і вихідні дзвінки, виконує різні функції |
Віртуальний Call-центр | Функціонує віддалено, співробітники працюють із дому чи інших місць |
Автоматичний Call-центр | Використовує автоматизовані системи та роботів для обробки дзвінків |
Якщо проводити поділ дуже грубо, то можна сказати, що в сучасній Україні є два типи кол-центрів: лінії продажів (холодні та теплі) та support-лінії/гарячі лінії підтримки.6 травня 2019 р.
Які кол центри бувають?
Зміст:
Види кол-центру
- Аутсорсинговий callцентр Поширений вигляд кол-Центру.
- Корпоративний callцентр
- Callцентр вдома
- Віртуальний секретар
- Гаряча лінія
- Телефонні опитування та анкетування
- Диспетчерська служба замовлень
- Тех підтримка
Скільки кол центрів в Україні?
“В даний час на території України працює до 2 тисяч шахрайських коцентрів. В одному офісі працює від 30 до 500 осіб.
Чим займаються Call-центри в Україні?
call center центр обробки дзвінків, також кол-центр) спеціалізована організація або виділений підрозділ в організації, що займаються обробкою звернень та інформуванням по голосових каналах звязку на користь організації-замовника або головної організації.
Чим відрізняється контактний центр Call?
Чим відрізняється від кол-центру Оператори кол-центру приймають дзвінки, а співробітники контакт-центру — звернення практично будь-якими каналами.. Тому слово call (з англ. дзвінок) замінюється на contact (з англ. контакт).