Зазвичай заводський шар фарби на сталевих деталях авто не більше 200 мкм. Показання вище 200 мкм говорять про повторне фарбування. Показання до 300 мкм бувають, якщо на машині зафарбували косметичний дефект, наприклад подряпину від ключа.
Щоб було зрозуміліше: Нормальні допустимі показники: 90-115, 125-150, 160-180. Ненормальні показники будуть: 85-150, 50-110 чи 120-180. У деяких випадках деталі, що зазнали ремонту, показують тонший шар. Важливо!
130 мкм У більшості з них товщина фарби знаходиться в межах 110-130 мкм. Окремі елементи, наприклад стійки лобового скла, можуть мати трохи збільшені значення, в середньому на 10-30 мкм. Вірний спосіб переконатися, що це норма — перевірити значення з протилежного боку.
Слід відштовхуватися від аксіоми, що заводська товщина фарби у більшості автомобілів коливається від 80 до 150 мікронів. На одній і тій же моделі товщина фарби може відрізнятися залежно від року, кольору чи партії.