Розробка гри розпочалася у 2009 році, коли компанія Valve прийняла на роботу основного розробника DotA — IceFrog, а влітку 2010 подала заявку на реєстрацію цієї торгової марки. 13 жовтня 2010 року на ігровому порталі Game Informer гра була анонсована до виходу 2011 року.
Головна мета в грі Знищити ворожий трон величезний будинок на базі ворога в її центрі, що нагадує магічну цитадель, попутно захищаючись від спроб ворожої команди зробити те ж саме. Ви знищите трон раніше за протилежну команду – ви переможете.
Ентузіаст створив список героїв Dota 2, в якому показав їхню силу на основі лора гри. Загалом у нього вийшло пять категорій — у першу потрапили наймогутніші персонажі MOBA.
IceFrogРічард ГарфілдСтів Фік Dota/Гейм-дизайнери