Будова автомобільної шини Покришка складається з каркасу (корду) та протектора, а також боковин та бортів.. Каркас є головною частиною шини, її силовою основою. Виконується з кількох шарів спеціальної тканини – корду. Він сприймає тиск стисненого повітря зсередини та навантаження від дороги зовні.
Основними матеріалами для виробництва шин є гума, яка виготовляється з натуральних та синтетичних каучуків, та корд. Кордова тканина може бути виготовлена з металевих ниток (металокорд), полімерних та текстильних ниток. Текстильний і полімерний корд застосовуються в легкових та легковантажних шинах.
До складу автомобільного колеса входить:
- борт,
- боковини,
- корд,
- металевий каркас,
- протектор.
Колісна шина одягається на прикріплений болтами або до маточини колеса, або до осі, диск. Саме на металевий диск надходить момент, що крутиться. Більшість автомобілів колісний диск кріпиться чотирма болтами, проте на маленьких машинах він кріпиться трьома, а на великих пятьма.