Памятка щодо прискорення Вашого рендеру.
- Всі Bitmap перекласти Corona Bitmap.
- Усі обєкти в сцені, які можна логічно приточити, необхідно приточити. (
- Обєкти, що повторюються, копіюйте тільки інстансами
- Light Mix.
- Перед запуском на рендер обовязково почистіть сцену плагіном Prune Scene.
Чим потужніший у вас процесор, тим швидше відбуватиметься рендер (відповідно працювати ви будете швидше) і вам не доведеться чекати ночами, або навіть цілодобово.
Кількість семплів впливає на швидкість рендеру, а від рендеру залежить шумність картинки. Так виглядає відрендерене зображення нашого персонажа, якщо встановити значення 300 семплів. Найпростіший спосіб позбутися шумів встановити більше значення семплів. Оптимальна кількість семплів залежить від сцени.