Правильне керування кермом є одним із найважливіших навичок водія. Особливо актуально це під час складання іспиту на права, коли кожен рух рук може вплинути на результат та визначити успіх чи невдачу. Як правильно тримати кермо на іспиті та забезпечити максимальний контроль над автомобілем?
Перше і основне правило – кермо потрібно тримати обома руками. Це дозволяє суттєво покращити керованість автомобіля та забезпечити максимальну точність при виконанні маневрів. Важливо памятати, що ліва рука повинна знаходитися на 9 годин нижче осі керма, а права на 3 години вище осі керма. Таке положення рук дозволяє оперативно реагувати на будь-які зміни на дорозі та миттєво повертати автомобіль у вихідне положення.
Крім того, необхідно звертати увагу на силу натискання на кермо. Вона має бути достатньою для впевненого керування автомобілем, але при цьому не надто сильною, щоб не викликати дискомфорту та втоми рук. Важливо навчитися відчувати машину та її реакцію на кожен рух кермового колеса. Це допоможе зробити керування більш плавним і запобігти різким ривкам або неправильним поворотам.
Як видно, правильне тримання керма на іспиті – це не лише питання безпеки, а й ключовий фактор успіху. Дотримання цих простих правил допоможе водієві впоратися з будь-якими ситуаціями на дорозі та справити на екзаменатора гарне враження. Необхідно памятати, що правильне керування кермом це не лише питання техніки, а й практики. Чим більше часу водій проводить за кермом, тим більш впевненим та досвідченим він стає.
Позиція рук | Опис |
---|---|
Класична | Права рука тримає кермо ззаду, між 3 та 4 годинами на циферблаті керма. Ліва рука тримає кермо зверху, між 9 та 10 годинами. Ця позиція вважається найбільш стійкою і дозволяє швидко та точно керувати автомобілем. |
Посилена | Права рука тримає кермо ззаду, між 3 та 4 годинами на циферблаті керма. Ліва рука тримає кермо знизу, між 6 та 7 годинами. Ця позиція дозволяє краще контролювати автомобіль у екстремальних ситуаціях, але може бути менш зручною для тривалих поїздок. |
Однією рукою | Кермо тримається однією рукою ззаду, між 3 та 4 годинами на циферблаті керма. Ця позиція є небезпечною та не рекомендується, оскільки не забезпечує достатнього контролю над автомобілем. |
Кермо краще встановлювати так, щоб руки у своєму звичному положенні на кермі були нижчими за плечі.. Чим нижче кермо, тим зручніше його тримати і менше втомлюються руки.12 лист. 2020 р.
Як правильно розпочинати рух на іспиті?
Починати рух необхідно за командою співробітника ДІБДР, який приймає іспит, після того, як він повідомив маршрут руху. Під час їзди інспектор вказує кандидату у водії напрямок руху та певні завдання, які належить виконати.
Як правильно виходити з машини на іспиті?
Правила не регламентують дії водія під час його висадки з автомобіля. Але з огляду на умови забезпечення безпеки дорожнього руху в подібних ситуаціях у більшості випадків слід обійти автомобіль ззаду, щоб мати можливість бачити транспортні засоби, що рухаються в попутному напрямку.
Як правильно тримати кермо під час водіння?
Правильне становище рук на кермі. Щоб було простіше зрозуміти, яким вважається правильне положення рук на кермі з ПДР, рульове колесо потрібно уявити у вигляді циферблата годинника. Права рука повинна розташовуватись у тимчасовому діапазоні 13:30 – 15:00, ліва – в межах 9:00 – 10:30.