Котушка запалювання це ключовий елемент системи запалення двигуна автомобіля, що забезпечує високу напругу, необхідну для ініціювання процесу займання палива в циліндрах. Правильне підключення котушки запалення до двигуна відіграє важливу роль у забезпеченні його надійної роботи та оптимальної продуктивності.
Першим кроком при підєднанні котушки запалення до двигуна слід переконатися, що всі зєднання та дроти знаходяться у справному стані. Пошкоджені дроти або слабкі зєднання можуть спричинити неправильну роботу котушки запалювання та призвести до небажаних наслідків для двигуна. Тому перед встановленням котушки необхідно оглянути та перевірити стан усіх дротів та зєднань.
Далі слід правильно встановити котушку запалювання двигуна. Кріплення котушки має бути надійним і щільним, щоб запобігти її зміщенню або попаданню вологи та бруду. Під час встановлення котушки слід стежити за тим, щоб контакти на котушці та на двигуні були правильно узгоджені та зєднані. Це допоможе забезпечити ефективну передачу високої напруги від котушки до свічок запалювання.
Номер виводу | Колір дроту | Опис |
---|---|---|
1 | Жовтий | Підключається до плюса акумулятора |
2 | Зелений | Підключається до перемикача запалювання |
3 | червоний | Підключається до свічки запалювання |
4 | Чорний | Підключається до маси кузова |
Що буде, якщо переплутати місцями дроти на котушці запалювання?
Мотор може зашкодити, якщо перекинути дроти запалення Правильне підключення проводів запалювання на котушці дуже важливе для нормальної роботи двигуна автомобіля.
Що означає до і Б на котушці запалювання?
Клема з літерою Б означає, що живлення на неї подається за допомогою акумуляторної батареї транспортного засобу. А ось до клеми з буквою К підключається комутатор.
Звідки йде харчування на котушку запалювання?
Живлення первинного контуру здійснюється через клему 15. Переривник системи запалення підключається до клеми котушки 1 запалювання і забезпечує заземлення первинної обмотки. Високовольтний кабель розподільника запалювання підключається до клеми 4.