Заходимо у вкладку Render Properties. У розділі Sampling змінюємо числове значення у рядку Render, щоб змінити якість фінального рендеру. Але це впливає на продуктивність та швидкість рендеру, тож у своїй роботі ми виставляємо значення для Render – 1200.
Памятка щодо прискорення Вашого рендеру.
- Всі Bitmap перекласти Corona Bitmap.
- Усі обєкти в сцені, які можна логічно приточити, необхідно приточити. (
- Обєкти, що повторюються, копіюйте тільки інстансами
- Light Mix.
- Перед запуском на рендер обовязково почистіть сцену плагіном Prune Scene.
Запікайте текстури для обєктів.Параметри візуалізації
- Вимкніть візуалізацію Ребер.
- Зберігайте буфери.
- Render to UV/Image Editor, не pop-up.
- На багатоядерних процесорах використовуйте кілька потоків (з розбиттям зображення на кілька частин).
Чим потужніший у вас процесор, тим швидше відбуватиметься рендер (відповідно працювати ви будете швидше) і вам не доведеться чекати ночами, або навіть цілодобово.