Щоб випустити сертифікат КЕП, фізособі потрібно надати в УЦ документи: Паспорт майбутнього власника сертифікату – оригінал або завірена копія. Заява на випуск КЕП за підписом майбутнього власника. Заяву видасть співробітник сервісного центру після надання документів.
З 1 липня 2021 року особи, які мають право діяти без довіреності від імені організації, та індивідуальні підприємці зможуть подати заяву на випуск КЕП через Особистий кабінет платника податків – фізичної особи».
Для отримання посиленою кваліфікованого електронного підпису потрібно звернутися до акредитованого посвідчувального центру. Список акредитованих центрів, що посвідчують, знаходиться на офіційному сайті Мінцифри Росії.
Як зробити електронний підпис для Держпослуг подати заявку на придбання електронної підписи, сплатити виставлений рахунок, підготувати документи, особисто звернутися в офіс для отримання сертифікат ключа ЕП.