Categories: Новини

Що таке SLA у банку?

SLA (Service Level Agreement угода про рівень обслуговування) зовнішній документ (існуючий між замовником та виконавцем), що описує параметри послуги, що надається.Jul 13, 2021

SLA (Service Level Agreement, угода про рівень сервісу) — угода між замовником та постачальником послуг, яка описує параметри якості надання цих послуг. Використовується у різних сферах b2b (IT, телеком тощо.

SLA-угода документ із регламентом рівня обслуговування, яке провайдер (постачальник послуг) зобовязується надати замовнику. У договорі SLA встановлюється рівень доступності сервісу. Додатково вказується час реакції на інциденти.

Визначається за формулою: (СЗР Сумарний час простою за період) / СЗР) * 100%.

admin

Recent Posts

Будівельні матеріали: Різноманіття, Якість та Доступність

Будівництво та ремонт – це важливі етапи в житті кожного власника житла. Вибір матеріалів і…

2 дні ago

Зовнішні жорсткі диски: найкраще рішення для зберігання даних

У сучасному світі зберігання інформації стало важливою частиною нашого повсякденного життя. Як для особистих, так…

2 дні ago

Проект коттеджа от NsdGroup: ваш идеальный дом

Компания NsdGroup предоставляет полный спектр услуг по проектированию и строительству коттеджей, обеспечивая индивидуальный подход к…

3 дні ago

Mobile Proxies, Pricing and GEOs, OpenVPN for Windows

Mobile proxies are an essential tool for businesses and individuals who require secure, reliable, and…

1 тиждень ago

Канілірована сітка: чому обрати в «Парк Плюс»?

Канілірована сітка — це універсальний матеріал, який чудово підходить для облаштування огорож, будівництва та навіть…

3 тижні ago

Покрівля для комерційних будівель: Чому варто обрати Tegola Canadese?

При будівництві або реконструкції комерційних будівель вибір покрівельного матеріалу є одним із найважливіших рішень. Правильно…

3 тижні ago