У кожного з нас трапляється ситуація, коли ми замовляємо товар онлайн, але з якоїсь причини змінюємо своє рішення та вирішуємо відмовитись від посилки. Але що станеться, якщо ви вирішите скасувати своє замовлення та відмовитися від посилки?
Насамперед важливо враховувати політику повернення та відмови від посилок магазину, в якому ви робили замовлення. Кожен інтернет магазин має свої правила, і їх необхідно дізнатися, щоб знати, що очікувати і як діяти.
По-перше, якщо ви вчасно скасували своє замовлення, то ймовірність того, що посилка буде надіслана вам, невелика. Однак, якщо ви відмовляєтеся від посилки після того, як вона вже була відправлена, магазин може економити на витратах і вимагати, щоб ви оплатили вартість доставки.
По-друге, залежно від типу товару та політики магазину, можуть бути різні характеристики повернення. Деякі товари можуть бути повернені лише у вихідному стані та зі збереженою упаковкою, а деякі магазини навіть можуть стягувати плату за обробку повернення. Тому перед відмовою від посилки переконайтеся, що ви повністю розумієте умови магазину.
Що буде, якщо відмовитись від посилки |
---|
Отримувач повинен повідомити відправника про намір відмовитися від посилки. |
Відмова від посилки може викликати повернення товару назад відправнику. |
Деякі курєрські служби можуть стягувати штраф за відмову від посилки. |
Відмова від посилки може призвести до затримки відшкодування або повернення грошей. |
Одержувач може втратити можливість обміну товару. |
Можлива поява додаткових витрат на пересилання посилки назад відправнику. |
Жодних наслідків для Вас не буде. Максимум можуть вимагати у судовому порядку сплатити транспортні витрати, але це малореально. Право на розірвання договору гарантовано ч. 4 ст.17 лип. 2021 р.
Що буде, якщо відмовитися від отримання посилки?
Якщо адресат відмовляється ставити позначку, зробити це за нього може оператор поштового звязку. У разі відмови від поштового відправлення адресат може не сплачувати післяплати. Важливо! Неотримання відправлення адресатом протягом 30 днів з моменту надходження на пошту є причиною повернення посилки відправнику.
Що робити, якщо не хочеш забирати посилку?
Покупець має право відмовитися від її отримання, написавши письмове повідомлення про відмову у прийнятті товару із зазначенням відповідної причини. Є ще один спосіб відмови проігнорувати повідомлення про доставку, у цьому випадку посилка вирушить назад після закінчення терміну її зберігання у поштовому відділенні.
Що робити, якщо не хочеш забирати посилку з Нової пошти?
Якщо Отримувач відмовився від посилки або якщо не забрав посилку, Відправник може замовити додаткову послугу Повернення на зручну для себе адресу. Звертаємо вашу увагу на те, що, якщо послуги з доставки не були сплачені перед відправленням, Відправнику доведеться сплачувати доставку та повернення відповідно до тарифів Нової пошти.