У сучасному світі, де доступ до інтернету є невідємною частиною нашого повсякденного життя, проблеми з підключенням до Wi-Fi можуть стати справжнім головним болем. Але не впадайте у відчай, адже найчастіше проблеми з підключенням можна вирішити самостійно, не звертаючись до фахівців.
Першим кроком у вирішенні проблеми має бути визначення джерела проблеми. Можливо, просто відключився драйвер Wi-Fi на вашому пристрої або перестав працювати роутер. У такому випадку варто перевірити налаштування пристрою і перезавантажити роутер. Якщо це не допомагає, то, можливо, проблема полягає в неправильному налаштуванні Wi-Fi зєднання.
Другим кроком буде перевірка наявності сигналу Wi-Fi. Перед тим, як розпочати налаштування Wi-Fi, необхідно перевірити наявність сигналу. Для цього потрібно підійти ближче до роутера і переконатися, що пристрій підключено до правильної Wi-Fi мережі. Якщо сигнал слабкий або його зовсім немає, то, можливо, роутеру потрібно перезавантаження.
Якщо проблема з підключенням Wi-Fi все ще не вирішена, варто звернутися до фахівців або провайдера інтернету. Можливо, вам доведеться перевірити роботу роутера, встановити нові драйвера Wi-Fi або змінити налаштування. Головне не впадати у відчай, адже проблеми з підключенням до Wi-Fi часто мають просте рішення.
Проблема | Рішення |
---|---|
Немає сигналу Wi-Fi | 1. Переконайтеся, що пристрій Wi-Fi увімкнено. Якщо його вимкнено, увімкніть його. 2. Перезавантажте роутер та пристрій, щоб оновити налаштування мережі. 3. Перевірте налаштування роутера, можливо, він не передає сигнал. 4. За потреби зверніться до інтернет-провайдера, щоб перевірити підключення до мережі. |
Неправильний пароль Wi-Fi | 1. Перевірте правильність введення пароля Wi-Fi. 2. Спробуйте знову ввести пароль Wi-Fi. 3. Якщо пароль не відомий, скиньте на роутері його налаштування на заводські. Переконайтеся, що пароль за замовчуванням вказано у документації до роутера. 4. Якщо проблему не вирішено, зверніться до свого постачальника послуг, щоб отримати правильний пароль. |
Не видно адаптер Wi-Fi. | 1. Перевірте, чи підключений адаптер Wi-Fi до компютера або пристрою. Переконайтеся, що він надійно вставлений у відповідний розєм. 2. Перевірте, чи встановлено драйвери мережного адаптера. Якщо ні, встановіть їх за допомогою диска із драйверами або скачайте останні версії з сайту виробника. 3. Протестуйте адаптер змінного струму на іншому компютері або пристрої, щоб уникнути його поломки. 4. Якщо нічого не допомагає, зверніться до фахівця. |
Інші пристрої перебивають сигнал Wi-Fi | 1. Спробуйте змінити частотний канал Wi-Fi у налаштуваннях роутера. 2. Розташуйте роутер та пристрої, підключені до Wi-Fi, ближче один до одного. 3. Уникайте розташування роутера поряд з іншими електричними пристроями та металевими предметами, які можуть заважати передачі сигналу. 4. Якщо сигнал все одно перебивається, можливо, знадобиться встановити підсилювач Wi-Fi сигналу. |
Проблеми з провайдером | 1. Перевірте стан свого інтернет-підключення через провід, щоб переконатися, що проблема не повязана із самим провайдером. 2. Зателефонуйте в службу підтримки провайдера і повідомте про проблему. Вони можуть провести діагностику вашого підключення та запропонувати рішення. 3. За потреби, провайдер може відправити техніків для вирішення проблеми. |
Що робити, якщо не вдається підключитися до мережі Wi-Fi?
Телефон
- Видаліть мережу та додайте її повторно
- Перевірте програми
- Перезавантажте маршрутизатор або модем
- Виконайте вхід для підключення до загальнодоступної мережі
- Скиньте всі параметри мережі
- Переконайтеся, що налаштування точки доступу Wi-Fiвключена
- Зверніться до оператора звязку
Як підключитись до Wi-Fi на телефоні?
Увімкнення WiFi і підключення до мережі
- Відкрийте налаштування пристрою.
- Натисніть Мережа та Інтернет.
- Виберіть мережу зі списку. Мережі, для підключення яких потрібен пароль, позначені значком замка .
Що робити, якщо андроїд не бачить вай фай?
Перші дії, телефон не бачить Wi-Fi: В першу чергу заходимо в Налаштування, далі вибираємо розділ Мережа, рухаємо повзунок навпроти функції Wi-Fi, таким чином, відключаючи та включаючи здатність пристрою виявляти точки доступу. Після чого перезавантажуємо смартфон. Так усуваються помилки та збої у роботі системи.