Один із найпоширеніших сценаріїв, коли пацієнт приходить до лікаря після того, як записався заздалегідь, полягає в тому, що його не приймають. Ця ситуація може бути досить розчаровує, особливо якщо у пацієнта є термінове питання або проблема, яка потребує медичної допомоги. Тим не менш, є кілька заходів, які можна вжити, щоб вирішити цю проблему.
Насамперед необхідно розібратися в причинах відмови у прийомі. Іноді лікар може не приймати, якщо має багато екстрених випадків або якщо запланована консультація затягнулася. У такій ситуації варто спробувати знайти іншого лікаря, який зможе прийняти вас у найкоротші терміни. Зверніться до адміністратора медичного центру, щоб дізнатися, чи є інші лікарі чи фахівці, які готові вас прийняти.
Якщо ви потрапили в ситуацію, коли лікар відмовляється вам, не пояснивши причин, спробуйте дізнатися, що стало причиною такої відмови. Будьте ввічливими і ввічливо запитайте, чому ви не були прийняті. Можливо, це була проста помилка чи непорозуміння, і лікар зможе прийняти вас найближчим часом. Якщо ж відмова обґрунтована і немає можливості отримати прийом у цій клініці, шукайте альтернативні варіанти. Зверніться до інших медичних закладів або використовуйте онлайн-сервіси, щоб знайти доступного лікаря у вашому районі.
Що робити, якщо лікар не прийняв за записом | |
1 | Чемно дізнатися причину |
2 | Попросити повторно записати на інший час |
3 | Звернутися до адміністрації медичного закладу |
4 | Записатися на прийом до іншого лікаря |
5 | Отримати консультацію по телефону |
Куди звертатися, якщо лікар не приймає?
Зміст:
Росздравнагляд Офіційно скаргу можна залишити на сайті або звернутися на гарячу лінію за телефоном: 8-800-500-18-35. На сайті Росздравнагляду можна відстежувати проходження свого звернення. Для цього потрібно просто запровадити присвоєний йому номер.
Що робити, якщо лікар не приймає за часом?
Можна, можливо залишити звернення на офіційному сайті Міністерства охорони здоровя, За допомогою електронної пошти написати на адресу Міністерства. Незалежно від того, який варіант відправки скарги ви обрали, вона у будь-якому випадку буде розглянута, і вам зобовязані дати офіційну відповідь на неї.
Куди звернутися зі скаргою на медичний заклад?
Ось як звернутися до федеральний Росздравнагляд: По гарячій лінії 8 800 550-99-03. Через електронну приймальню.
Куди скаржитися, якщо лікар довго приймає?
Адміністрація медичної організації. Письмова скарга може бути подана завідувачу відділення або безпосередньо керівнику (главлікарю).