Categories: Новини

Що робити, якщо кур'єр привіз пошкоджену посилку: кроки для вирішення проблеми

В наш час онлайн-шопінг став невідємною частиною нашого життя. Ми все частіше замовляємо товари через інтернет і покладаємося на доставку курєрів, щоб отримати свої покупки прямо біля дверей. Однак іноді буває так, що курєр привозить пошкоджену посилку, і тоді у нас виникає питання: що робити в такій ситуації?

Насамперед, необхідно перевірити посилку безпосередньо при отриманні. Якщо ви помічаєте будь-які видимі пошкодження, одразу повідомте про це курєру. Важливо не підписувати квитанцію про отримання до того, як ви переконаєтесь у цілісності товару. Якщо ви вже підписали квитанцію, але потім виявили пошкодження, обовязково звяжіться з магазином або курєрською службою протягом 24 годин та повідомте про проблему.

Далі, зробіть фотографії пошкодженої посилки та товару. Це допоможе вам мати докази, якщо вам потрібно предявити претензію або звернутися до суду. Не забудьте зберегти всі пакувальні матеріали, оскільки вони можуть бути важливими доказами. При зверненні до магазину або курєрської служби надайте їм усі необхідні фотографії та документи, щоб підтвердити свою претензію.

Що робити, якщо курєр привіз пошкоджену посилку
Крок Опис
1 Уважно огляньте посилку у присутності курєра
2 Запишіть усі виявлені пошкодження
3 Сфотографуйте пошкодження для подальшого доказу
4 Повідомте курєру про пошкодження та запитайте офіційний акт прийому-передачі
5 Звяжіться з відділом підтримки або сервісом доставки для врегулювання ситуації
6 Збережіть усі документи та фотографії, повязані з пошкодженою посилкою
7 Подайте претензію та попросіть компенсацію за пошкодження

Що робити, якщо курєр пошкодив посилку?

За наявності пошкоджень оформлюйте претензію Ви розкрили посилку, побачили та переконалися, що вона пошкоджена незалежно від обсягів пошкодження, у цьому випадку ви маєте повне право на предявлення претензії. Відшкодувати збитки маємо обовязково.

Що робити, якщо на новій пошті пошкодили товар?

Потрібно було скласти акт про наявність ушкодження одразу у відділенні пошти. Якщо цього не зробили, надішліть письмову претензію онлайн та зареєструйте її скаргою в телефонному режимі.

Що робити, якщо посилка пошкоджена Сдек?

Якщо ви отримаєте посилку і через кілька днів повернетесь із претензією про дефектний товар, допомогти ми вам вже не зможемо (відповідно до нашої оферти на надання послуг). Якщо ж ви зафіксуєте дефект із працівником компанії, повідомте нам у чат або на пошту [emailprotected] наші фахівці вам допоможуть.

admin

Recent Posts

Будівельні матеріали: Різноманіття, Якість та Доступність

Будівництво та ремонт – це важливі етапи в житті кожного власника житла. Вибір матеріалів і…

1 день ago

Зовнішні жорсткі диски: найкраще рішення для зберігання даних

У сучасному світі зберігання інформації стало важливою частиною нашого повсякденного життя. Як для особистих, так…

1 день ago

Проект коттеджа от NsdGroup: ваш идеальный дом

Компания NsdGroup предоставляет полный спектр услуг по проектированию и строительству коттеджей, обеспечивая индивидуальный подход к…

3 дні ago

Mobile Proxies, Pricing and GEOs, OpenVPN for Windows

Mobile proxies are an essential tool for businesses and individuals who require secure, reliable, and…

1 тиждень ago

Канілірована сітка: чому обрати в «Парк Плюс»?

Канілірована сітка — це універсальний матеріал, який чудово підходить для облаштування огорож, будівництва та навіть…

3 тижні ago

Покрівля для комерційних будівель: Чому варто обрати Tegola Canadese?

При будівництві або реконструкції комерційних будівель вибір покрівельного матеріалу є одним із найважливіших рішень. Правильно…

3 тижні ago