ЦРМ це абревіатура, яка прийшла зі сфери бізнесу та означає Система управління взаємовідносинами з клієнтами. Вона є комплексом різних інструментів і методів, які дозволяють організаціям ефективно управляти взаємодією з клієнтами.
Система управління взаємовідносинами з клієнтами дозволяє збирати та аналізувати дані про клієнтів, взаємодіяти з ними, а також будувати та оптимізувати процеси продажу та обслуговування. Вона допомагає компаніям підвищити рівень обслуговування клієнтів, покращити комунікацію з ними, встановити довгострокові та взаємовигідні відносини.
Важливими компонентами ЦРМ є автоматизація бізнес-процесів, управління клієнтською інформацією, аналітика та прогнозування, маркетинг та продажі. Всі ці інструменти обєднуються в одну систему, що дозволяє отримувати єдине уявлення про клієнтів та ефективно працювати з кожним із них.
ЦРМ | Абревіатура | Розшифровка |
---|---|---|
ЦРМ | Customer Relationship Management | Управління взаємовідносинами з клієнтами |
ЦРМ | Centralized Repair Management | Централізоване управління ремонтами |
ЦРМ | Customer Retention Marketing | Маркетинг утримання клієнтів |
Як розшифрувати ЦРМ?
Customer Relationship Management (укр. Система управління взаємовідносинами з клієнтами)
Що таке CRM-система простими словами?
CRM або customer relationship management перекладається з англійської як управління взаємовідносинами з клієнтами. Простіше кажучи, це інструмент для комунікацій у бізнесі, їх організації та оптимізації. За допомогою СРМ компанії стимулюють продажі, підвищують лояльність клієнтів, забезпечують залучення нових клієнтів.
У чому сенс CRM?
CRM-системи дозволяють відстежувати комунікацію з клієнтами в чатах з менеджерами, телефоном, email та іншими каналами. Вимірювання продуктивності та продуктивності. Хороша CRM-система дозволяє отримувати звіти з детальними даними щодо ефективності взаємодії компанії з клієнтами. Автоматизація рутинних процесів.