Categories: Новини

Різноманітність Call-центрів: типи, особливості та специфіка діяльності

Call-центри – спеціалізовані служби, організовані для обробки вхідних та вихідних дзвінків. Вони відіграють важливу роль в управлінні клієнтським сервісом, проведенні маркетингових досліджень, а також у підтримці продажів. Існує кілька різновидів Call-центрів, кожен з яких має свої особливості та функції.

Вхідний Call-центр

Вхідний Call-центр займається обробкою дзвінків від клієнтів, які звертаються за допомогою, консультацією або вирішенням проблем, що виникли. Співробітники такого центру працюють у режимі прямого діалогу з клієнтами, надаючи їм детальну інформацію та допомагаючи у вирішенні завдань. Вхідні Call-центри також відповідають на питання, повязані з продукцією, послугами та технічною підтримкою.

Вихідний Call-центр

Вихідний Call-центр виконує протилежні завдання замість прийому дзвінків співробітники звязуються з потенційними клієнтами або вже наявними клієнтами для послуг, продажу товарів або проведення маркетингових досліджень. Головним завданням вихідних Call-центрів є збільшення продажу та залучення нових клієнтів шляхом активних ініціативних дій.

Змішаний Call-центр

Змішаний Call-центр обробляє і вхідні та вихідні дзвінки. Він поєднує функції та завдання вхідних та вихідних Call-центрів, надаючи послуги клієнтам та активно працюючи із залучення нових клієнтів. Співробітники змішаного Call-центру можуть опрацьовувати скарги, надавати інформацію про продукти або послуги, а також дзвонити клієнтам для проведення маркетингових акцій.

Які бувають Call центри
Тип Опис
Вхідний Call-центр Приймає вхідні дзвінки від клієнтів
Вихідний Call-центр Здійснює вихідні дзвінки клієнтам чи потенційним клієнтам
Багатофункціональний Call-центр Забезпечує як вхідні, так і вихідні дзвінки, виконує різні функції
Віртуальний Call-центр Функціонує віддалено, співробітники працюють із дому чи інших місць
Автоматичний Call-центр Використовує автоматизовані системи та роботів для обробки дзвінків

Якщо проводити поділ дуже грубо, то можна сказати, що в сучасній Україні є два типи кол-центрів: лінії продажів (холодні та теплі) та support-лінії/гарячі лінії підтримки.6 травня 2019 р.

Які кол центри бувають?

Види кол-центру

  • Аутсорсинговий callцентр Поширений вигляд кол-Центру.
  • Корпоративний callцентр
  • Callцентр вдома
  • Віртуальний секретар
  • Гаряча лінія
  • Телефонні опитування та анкетування
  • Диспетчерська служба замовлень
  • Тех підтримка

Скільки кол центрів в Україні?

“В даний час на території України працює до 2 тисяч шахрайських коцентрів. В одному офісі працює від 30 до 500 осіб.

Чим займаються Call-центри в Україні?

call center центр обробки дзвінків, також кол-центр) спеціалізована організація або виділений підрозділ в організації, що займаються обробкою звернень та інформуванням по голосових каналах звязку на користь організації-замовника або головної організації.

Чим відрізняється контактний центр Call?

Чим відрізняється від кол-центру Оператори кол-центру приймають дзвінки, а співробітники контакт-центру — звернення практично будь-якими каналами.. Тому слово call (з англ. дзвінок) замінюється на contact (з англ. контакт).

admin

Recent Posts

Будівельні матеріали: Різноманіття, Якість та Доступність

Будівництво та ремонт – це важливі етапи в житті кожного власника житла. Вибір матеріалів і…

2 дні ago

Зовнішні жорсткі диски: найкраще рішення для зберігання даних

У сучасному світі зберігання інформації стало важливою частиною нашого повсякденного життя. Як для особистих, так…

2 дні ago

Проект коттеджа от NsdGroup: ваш идеальный дом

Компания NsdGroup предоставляет полный спектр услуг по проектированию и строительству коттеджей, обеспечивая индивидуальный подход к…

3 дні ago

Mobile Proxies, Pricing and GEOs, OpenVPN for Windows

Mobile proxies are an essential tool for businesses and individuals who require secure, reliable, and…

1 тиждень ago

Канілірована сітка: чому обрати в «Парк Плюс»?

Канілірована сітка — це універсальний матеріал, який чудово підходить для облаштування огорож, будівництва та навіть…

3 тижні ago

Покрівля для комерційних будівель: Чому варто обрати Tegola Canadese?

При будівництві або реконструкції комерційних будівель вибір покрівельного матеріалу є одним із найважливіших рішень. Правильно…

3 тижні ago