Чи можна працювати у маркетингу без освіти?
Зміст:
Чи можна стати компетентним маркетологом без фундаментальної освіти у ВНЗ? Можна, можливо. Професія маркетолога це в принципі навчання протягом усього життя. Тієї бази, яку дають у вузах, можна здебільшого набагато швидше освоїти самостійно або на курсах.
Ким можна працювати у сфері маркетингу?
Області функціональної діяльності випускників програми є дуже широкими, тому вони можуть займати такі позиції:
- маркетинг-менеджер,
- інтернет маркетолог,
- бренд менеджер,
- спеціаліст з маркетингових досліджень,
- ринковий аналітик,
- аccount-менеджер,
- спеціаліст із розробки комунікаційних стратегій,
Яка спеціальність краща за маркетинг чи менеджмент?
Менеджмент — ширша сфера діяльності, отже вакансій у ній більше, ніж у маркетингу. Враховуйте свої здібності (якщо ви – хороший організатор і не боїтеся брати на себе відповідальність, варто вибирати менеджмент, якщо ви креативні, вмієте переконувати та продавати – вам буде простіше у маркетингу).
З нуля до 60 тр. кейс психолога на Профі.ру
Для любителів списків, інструкція виглядатиме так:
- реєструємось (заповнюємо профіль, підтверджуємо документи)
- починаємо відгукуватися (по максимуму)
- беремо перших клієнтів, просимо залишити відгуки
- коригуємо текст відгуку та профілю
- відгукуємося більше
- беремо клієнтів
- підвищуємо ціну
- беремо помічника для відгуків
Ось ви і мільйонер) На жаль, формула проста – просто працюй!
Мій знайомий Д. закінчував навчання на психолога – паралельно з навчанням у Вузі проходив докурси, набирав годинник, волонтерував і максимально віддавався своїй справі.Ми регулярно спілкувалися і я була в курсі його справ та допомагала у просуванні.
Перший крок – намагався писати до ВК. Цей крок веде більше до публічності, а не до замовлень. Клієнти із соцмереж при безбюджетному віданні будуть місяці через 3.
Другий крок – оформив обліковий запис на Профі.ру. Зробив опис та закинув грошей на бюджет, заявки були дорогі та не відгуки, а лише комісія.
Як працює сервіс
Клієнт зробив замовлення, і ти його бачиш.
Відгук ти платиш, щоб просто написати замовнику свою пропозицію (100-300 р). Відгуки зявилися у його категорії нещодавно.
Комісія – ти пишеш клієнту безкоштовно, гроші резервуються, якщо ви обмінялися контактами, а платиш тільки якщо відпрацюєш це замовлення. (Приблизно 30% 180% вартості замовлення).
Про 180% часто клієнти вказують, що їм потрібно кілька консультацій, і тоді комісія вважається від усієї суми і перевищує оплату за першу консультацію.
Служба підтримки працює добре, і якщо клієнту вистачило однієї консультації (а це відбувається у 80%), ти повідомляєш про це на підтримку, вони уточнюють у клієнта було – не було та перераховують комісію.
Д. любить обґрунтованість і тому він у перший місяць докладно дізнався у підтримки: як формується рейтинг спеціаліста на сервісі і що на це впливає.
Кількість відгуків, кількість відпрацьованих замовлень та відмов, відгуки – все це впливає на черговість видавання вашої пропозиції клієнту. Ваш відгук може бути першим або десятим, але це видно відразу при відгуку.
Далі були дії щодо збільшення рейтингу.
Наприклад, мета – зібрати максимум відгуків, щоб увійти до трійки лідерів у своєму місті – виконав приблизно за 3 місяці. Для збирання відгуків пропонував клієнтам знижку 500 рублів. До початку цієї акції було просто повідомлення з проханням залишити відгук.Причому сам сервіс також просить залишити відгук.
Як було все влаштовано.
Спочатку Д. вів лише живі консультації. Він домовлявся з клієнтом та онлайн бронював кабінет для зустрічі. З клієнта брав передоплату лише для оплати кабінету – 300 грн. На фото графік вільного місця у кабінетах. Потім він став брати 50% 100% передоплату. На мою думку, цей варіант краще – зрозуміло для клієнта і показує його намір працювати зі своєю проблемою.
Клієнти зявилися вже у першому місяці, стабільний потік вдалося сформувати вже за півроку. Далі було збільшення вартості.
Після отримання стабільного потоку та набуття досвіду (1 рік) – Д. пішов в онлайн. Клієнтів набагато більше, платити за оренду кабінету не потрібно. Чому одразу не зробив так – хотів набратися досвіду. І я його підтримую, якщо це не розтягується на десять років)
Тепер його досвід на профі 1 рік 3 місяці. На тиждень 3-4 дні робітників, по 2-4 консультації. Я аплодую – він просто бере і робить.
Клієнтів стає більше, скоро буде чергове підвищення цін, або помічник для запису клієнтів та відгуків. А в перспективі треба кудись збирати клієнтів, є ідеї про телеграми, але фізичних сил поки що немає.
Найголовніші моменти:
- Що допомогло у просуванні? Гроші та наполегливість. Ну правда.
- Робити максимум відгуків. Раніше він мав ліміт 30, тепер можна вже 50.
- Як слід відгукуватися на заявки? Чим швидше тим краще. Якщо відгукнулося багато фахівців, замовлення закривається для відгуків. У графічних дизайнерів це відбувається за хвилини.
- Впровадити сервіс та писати клієнтам після сеансу та пізніше. Делікатно та не наполегливо. Залишатися з ними на звязку.
- Брати зворотний звязок у своїй роботі. Для початківців це важливо, а для досвідчених теж важливо.
Я рекомендую не зберігати всі яйця в одному кошику раптом Профі змінить умови роботи або трапиться крах, як з не можна. Тому потрібно шукати додаткові джерела.
У досвіді Д. є тести Авіто та Яндекс Послуг – буде час опишу.
Пробували сервіси – агрегатори, чи ви – психолог, ділитесь враженнями.
# Профіру # фрілансери # психологи # біржі # агрегатори