ШРУС і ТРИПОІД одна з найсерйозніших деталей ходової. Від його роботи залежить безпека і, звичайно, можливість автомобіля пересуватися. Саме він є сполучною ланкою між колесами та приводом. Найбільше навантаження шрус використовує при поворотах або на нерівностях.
Зовні трипоїди від кулькових ШРУСів практично не відрізняються. Вони є гранати з трьома канавками, однак є суттєве конструктивне відмінність: замість сепаратора з кульками тут встановлений тришип, на шипах яких крутяться три ролики на голчастих підшипниках.
Вивернути кермо до упору вліво. Повільно натиснути на гальмо педаль. Якщо несправна внутрішня “граната” — вона продовжить свій стукіт. Якщо несправний ще й зовнішній лівий ШРУС, то додасться звук від нього.
EFELE MG-251. EFELE MG-251 – відмінне пластичне мастило російського виробництва для обслуговування трипідних ШРУСів. Основу матеріалу становить мінеральна олія, загущена полісечовиною. Діапазон робочих температур від –20 до +180 C.