Принцип роботи дизельного двигуна В кінці такту стиснення, коли поршень майже досяг верхньої мертвої точки, температура повітря в камері згоряння досягає високих значень (порядку 700-800 градусів) і потім у циліндри впорскується дизельне паливо, що займається самостійно, без іскрового запалення.
Дизельний двигун завдяки своїй дешевизні популярніший за карбюраторний. Заправляють такий автомобіль спеціальним дизельним паливом, не бензином. Це з технічними особливостями роботи різних типів двигунів. Дизельний двигун вважається економічнішим за бензиновий.
Бензин у дизельному моторі призведе до пошкодження вашого дизельного насоса, який може заповнити паливну систему металевою стружкою та пошкодити всю паливну систему. Це може призвести до дорогого ремонту понад 10 000 доларів.