Популярність дизельних двигунів останні десятиліття зростає, особливо у сфері комерційного транспорту. Вони відрізняються високою ефективністю, довговічністю та гарною тягою. Однак вони не є ідеальним вибором для коротких поїздок.
Дизельні двигуни працюють на основі принципу самозаймання палива в циліндрі. Вони вимагають високих температур та тиску для ефективного згоряння. Коли двигун запускається на холодну, потрібна додаткова енергія для розігріву двигуна та підтримання оптимальної робочої температури. Короткі поїздки не дозволяють двигуну досягти цієї температури, що може призвести до неповного згоряння палива та утворення відкладень у двигуні.
На відміну від бензинових двигунів, які краще пристосовані для коротких поїздок, дизельні двигуни мають більш тривалий цикл прогрівання. Вони працюють на принципі щільного згоряння та необхідні більш високі температури двигуна для досягнення оптимальної роботи. При коротких поїздках двигун не встигає прогрітися до необхідного рівня, що може призвести до зношування та неефективної роботи.
Чому дизельний двигун не любить коротких поїздок | |
---|---|
Короткі поїздки | Дизельні двигуни не призначені для коротких поїздок або частих зупинок та запусків. Це з особливостями їх роботи. |
Неефективне згоряння палива | Коротка подорож не дає двигуну достатнього часу для нагрівання до робочої температури. В результаті паливо згоряє не повністю, що призводить до високого рівня викидів та низької ефективності роботи двигуна. |
Нагромадження сажі | При недостатньо високій робочій температурі сажа з вихлопних газів осідає в системі випуску. У довгостроковій перспективі це може призвести до засмічення фільтром сажі і проблем з роботою двигуна. |
Знос та корозія | Короткі поїздки не дозволяють двигуну прогрітися і мастило не досягає оптимальної працездатності. Це може призвести до зношування та корозії двигуна, а також інших вузлів і деталей, таких як поршні, кільця та підшипники. |
Короткі дистанції особливо згубно впливають ресурс дизельних двигунів. Тому що поряд із накопиченням конденсату в моторній олії сучасні дизелі повинні справлятися ще й із навантаженням від фільтру твердих частинок.. Його завдання полягає у уловлюванні частинок сажі з ОГ та його нейтралізації, тобто.
Що не любить дизельний двигун?
Дизельні двигуни не люблять високі обороти, але при цьому витримують високі навантаження і мають момент, що крутить, на низьких оборотах.
Чому дизельний двигун не тягне?
Тут дві причини – повітря та механічна несправність (знос крильчаток або люфт осі). На СТО перевіряють роботу датчиків (тиск наддуву, температури впускного повітря, атмосферного повітря), які впливають на роботу турбіни, а потім усувають причину поломки. Порушення герметичності впускної системи повітря.
Як працює дизель на холодну?
Для холодного старту дизеля використовується система передпускового нагріву, основним елементом якої є свічки розжарювання нагрівальні елементи, розміщені в камерах згоряння. Вони дозволяють за кілька секунд підняти температуру повітря до необхідного значення.