Перше рекламне агентство було створено Хвилі Палмером у 1842 році у США. Ще однією важливою подією став винахід та подальше поширення до середини XIX століття по всьому світу мистецтва фотографії. Фотографія служила незаперечним доказом переваг товару, що рекламується.
У 1472 році в Англії зявилося перше друковане рекламне оголошення, воно сповіщало парафіян однієї з лондонських церков, що вони можуть купити молитовники. Удосконалювалася і зовнішня реклама, представлена в середні віки вивісками, що говорять (зображення калача над пекарнею, черевика – над шевською майстернею і т.п.
Перший офіційний платний телевізійний ролик у США був показаний 1 липня 1941 нью-йоркської телестанцією WNBT (тепер WNBC) перед бейсбольним матчем між Бруклін Доджерс і Філадельфія Філліс. У ньому рекламувався наручний годинник Bulova.
-1997 Білл Гросс висунув, запатентував і реалізував ідею продажу рекламних посилань, які б показувалися користувачам разом із результатами їх пошуку – так зявилася контекстна реклама.