Котушка запалювання є одним із важливих елементів у системі запалення автомобіля. Вона відповідає за створення високовольтного імпульсу, необхідного для запалення паливно-повітряної суміші у циліндрах двигуна. Усередині котушки присутні дві основні частини – первинна та вторинна обмотки.
При подачі напруги на первинну обмотку котушки запалювання відбувається накопичення енергії в магнітному полі. Потім, при перериванні струму первинної обмотці, ця енергія передається на вторинну обмотку, де відбувається індукція і створюється високовольтний імпульс.
Марка автомобіля | Розташування плюсу | Розташування мінуса |
---|---|---|
ВАЗ (LADA) | На котушці запалювання | На кузові автомобіля |
BMW | На котушці запалювання | На корпусі двигуна |
Mercedes-Benz | На котушці запалювання | На корпусі двигуна |
Toyota | На котушці запалювання | На корпусі двигуна |
Незалежно від особливостей авто, підключення однакове: провід, що йде від замку, має коричневий колір і приєднується до клеми зі знаком + (літера Б), чорний провід, що йде від маси, приєднується до К, третій висновок (у кришці) – для високовольтного дроту.22 лип. 2022 р.
Як зрозуміти де плюс де мінус на котушці запалювання?
провід, що йде від замку, має коричневий колір та приєднується до клеми зі знаком +, чорний провід приєднується до К, третій висновок (у кришці) – для високовольтного дроту. Збережена копія
Що буде, якщо не правильно підключити котушку запалювання?
Неправильне підключення котушки запалювання може призвести до втрати потужності двигуна. Це відбувається через неефективне спалювання паливно-повітряної суміші, спричинене неправильним часом подачі іскри на свічку запалювання.
Як визначити полярність на котушці запалювання?
Коли двигун працює, ви побачите іскри в зазорах між проводом, олівцем та заземленням. Форма іскри підкаже вам, чи правильно підключена котушка запалювання. Якщо іскор більше в зазорі між олівцем і заземленням, то полярність правильна, а якщо їх більше в іншому зазорі, то зворотна полярність.