За призначенням візки діляться на вантажні та пасажирські. Візки пасажирських вагонів зазвичай відрізняються від візків вантажних вагонів наявністю люлечного пристрою та двох щаблів підвішування. За кількістю осей візки бувають дво-, три-, чотиривісні та багатовісні. Найбільшого поширення набули двовісні візки.
Букси розрізняють за типом осей, застосовуваних підшипників, а також за конструкцією, розмірами корпусу і за видом мастильних та підбивальних матеріалів. За типом застосовуваних підшипників букси можуть бути з підшипниками ковзання та з підшипниками кочення (роликовими).
Букса є сполучною ланкою між колісною парою та рамою вагона, локомотива або їх візок. Для обмеження переміщення буксу має напрямні, повідці, шпинтони або жорстко зєднується з рамою візка або колісною парою. Для запобігання забрудненню мастила буксу має ущільнюючий пристрій.