Якщо коротко, то варіатор поганий тим, що терпіти не може різкі та монотонні навантаження і великий крутний момент. Логічно припустити, що і маса автомобіля також грає велику роль. Чим більша вага машини, тим більше навантаження на частини, що труться. Однак, це не завжди так.22 May 2019
Варіатори не люблять пробуксовок при стартах зі світлофорів і частого буксування в бруді під час руху бездоріжжям. В результаті трансмісія перегрівається. А ремінь не переносить різкі ривки. Через це він поступово розтягується, і CVT виходить з ладу.
Справа в тому що варіатори не здатні обробляти великий момент, що крутить, без шкоди конструкції трансмісії. Дороге технічне обслуговування. Це один із найголовніших мінусів варіаторів. Ремонтні витрати для коробок CVT (варіаторів) Великі.
Але статистика, яка, як відомо, нейтральна до всіх, говорить про протилежне: при правильному обслуговуванні та коректному використанні, варіатор виходжує до 250—300 тисяч кілометрів.