Тому у серйозних компаній для справжніх знижок може лише дві причини. Перша компанія розпродає залишки, щоб звільнити місце на складах для нового товару (наприклад, для нової колекції). Друга – компанії необхідно стимулювати продаж у низький сезон, щоб вижити.Feb 11, 2019
Знижка є маркетинговим інструментом, який використовується для того, щоб залучати покупців та стимулювати їх до покупки товару. У загальному випадку ціна товару спочатку встановлюється високою, а потім до неї продавець пропонує покупцю знижку.
Сезонні знижки – це знижки, які надаються споживачам у період міжсезоння чи наприкінці сезону. Головна задача сезонних знижок Підтримка постійного цілорічного обсягу продажів. Як правило, сезонні знижки застосовуються під час реалізації одягу.
В основному їх роблять з кількох причин: залучити покупця вигідною ціною, створити певну репутацію: ми любимо своїх клієнтів та не шкодуємо для них знижки, дотиснути покупця до здійснення покупки навіть якщо спочатку знижка не планувалася, розпродати залишки товару, неходовий товар, що залежався.