Принцип роботи деяких гібридів дозволяє авто стартувати на електротязі. Найкращі моделі проїжджають до 50–100 км без запуску двигуна внутрішнього згоряння. — у місті вони їдуть безшумно, з нульовим вихлопом. Є й гібридні автомобілі, в яких одна вісь наводиться бензиновим двигуном, а друга електричним.
Мінуси гібридів Вони коштують дорожче, ніж машини із ДВС. Тим не менш, за кілька років експлуатації гібрида більш висока вартість окупиться з лишком. Другий мінус Ціна ремонту. Найдорожче обходиться заміна акумулятора, потужності лише ДВС буде недостатньо для повноцінної їзди.
проблеми з гібридної установкою, низька ємність або перегрів високовольтної батареї, поломки у впускній системі підготовки паливоповітряної суміші: λ-зонд, витратомір повітря, каталізатор, клапан рециркуляції відпрацьованих газів, насос подачі палива, повітряний або паливний фільтр.
на трасі принцип приблизно той же є короткий діапазон віддачі, в якому електромотор виступає як помічник. Якщо батарея вимагає заряджання, то електромотор починає забирати енергію ДВЗ до моменту заряджання батареї. При гальмуванні все є стандартним: електромотор запасає енергію в батарею.