Після покупки транспондера його необхідно активувати за допомогою мобільного додатка Ваш ЗСД 2.0, на сайті, за дзвінком до кол-центру за номером 380-00-30 або при особистому візиті до Центру продажу. Без активації транспондер не працюватиме. ВАЖЛИВО!Feb 28, 2020
Достатньо просто звязатися з менеджером по телефону *2323 з мобільних телефонів та 8-800-707-2323 зі стаціонарних, або електронною поштою, повідомивши кількість пристроїв та PAN кожного пристрою. Ознайомтеся з повними умовами акції та змінюйте старі транспондери на нові з максимальною знижкою!
1 сигнал – транспондер раховано, транзакцію виконано. 2 сигнали – транспондер раховано, транзакцію виконано, але кількість коштів на рахунку наближається до нульового балансу. 4 сигнали – транзакція відхилена через технічний збій, нестачу коштів на рахунку або через те, що транспондер заблокований користувачем.
Перереєструвати транспондер можна лише на персоніфікований особовий рахунок, власник якого є заявником на підключення послуги. Разом з транспондером за наявності переносяться і активована на нього знижка за програмою лояльності, і накопичені при користуванні пристроєм бали.