«Дизлайки – це, певною мірою, відмінна риса YouTube. Їх немає на інших сучасних платформах, наприклад, TikTok або Instagram. Функція, що існувала роками, дозволяла одним користувачам висловити свою думку про якість ролика, а іншим зрозуміти, чи варто витрачати свій час на перегляд відео.
Таке рішення було ухвалено, щоб зробити платформу безпечнішою для авторів. На думку розробників, велика кількість дизлайків під відео може призвести до цькування блогера.
За словами Войжитського, головною причиною рішення приховати кількість дизлайків під відео стало цькування молодих творців контенту. Компанія провела дослідження і зясувала, що сегмент блогерів-початківців не розвивається, а серйозно просідає — все через те, що на новачків обрушується лавина необґрунтованого хейту.